Livrare si retur

POLITICA DE LIVRARE

Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului.

Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.

Transportul se asigură prin firmele de curierat partenere.

Transportul este 17,99 lei pe tot teritoriul Romaniei.

Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24-48 ore de la confirmarea comenzii, prin email. Comanda ar trebui să ajungă la dumneavoastră în termen de 2-4 zile lucratoare de la data confirmării comenzii. Acest termen poate fi modificat de împrejurări independente de voința noastră, fără a depăși un termen de 10 zile lucratoare, calculat de la data preluării comenzii dumneavoastră.

Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.

*IMPORTANT!

Produsele se pot verifica la livrare doar daca s-a ales in prealabil optiunea deschidere colet.
Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.

POLITICA DE RETUR

Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Produsul/produsele poate/pot fi returnat/e in termen maxim de 14 zile. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si contituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@dreamsboutique.ro , unde vor specifica următoarele:

–     produsul/produsele pe care doresc să le returneze

–     motivul returului

–     opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei

DE RETINUT!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.